Unlock-Syd
Fra : John Hansen

Dato : 08-08-06 22:00

Nystartet unlock-service startet!!!

Vi unlocker kun med kabel og box, og holder til i Sønderjylland.

Tjek vores hjemmeside her:
http://www.unlock-syd.dk

MVH
John Hansen

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 09-08-06 04:50

LOL

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 09-08-06 13:51

"Sønderbronx (6400)" <ingenmail@tak.dk> skrev i en meddelelse
> LOL

Hvad griner du af ? Endelig en der kan 6280
men hvor bor han ??? ;-()
/ad

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 09-08-06 14:50

Det var hans reklame fis !

Fra : John Hansen

Dato : 09-08-06 14:54

Læs nu ordentlig efter på siden:
Bemærk at helt nye mobiltelefoner af typen BB5 ikke kan låses op i
øjeblikket:

BB5 Nokia telefoner der ikke kan unlockes endnu 6630-6680

E70-N70 -N90-N91
3250-E60-E61
6270-6682-6681
7370-6280-6282
N80-N72-6125
6126-6131
og LG U880

MVH
John Hansen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-08-06 21:41

"John Hansen" <jasmine@privat.dk> skrev:

>Tjek vores hjemmeside her:
>http://www.copycat.inv

Hvorfor har (også) du kopieret en stor del af teksten fra simlock.dk -
uden at få (eller spørge om) lov?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Har du glemt sikkerhedskoden til din Nokia-telefon?
Du kan selv løse problemet derhjemme - kontakt os!

Fra : Thyboen

Dato : 09-08-06 21:49

Lasse Hedegaard skrev:

> Hvorfor har (også) du kopieret en stor del af teksten fra simlock.dk -
> uden at få (eller spørge om) lov?
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard

ja så der jo ikke noget at sige til han tænde sådan af før *S*

Thyboen.........

http://thy-katte.dk

--Lykker er, At dele--

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-08-06 22:32

Jeg fik dette svar på mail - men jeg ønsker ikke at korrespondere på
mail, derfor indsættes mailen her (samt mit svar).

John Hansen skrev:
>Til Lasse Hedegaard:
>
>1. Korrekt, jeg har set på din side (og lånt en beskrivelse af
>simlås/Simlock) - og desværre var noget tekst fra din side anvendt
>utilsigtet og fejlagtigt kompilet. Dette er rettet og jeg beklager
>fejlen. Mange tak for din henvendelse og reaktion.

Hmm...

>2. Den rigtige kode?
>
>Ja, det er så en sandhed med modifikationer.

Sludder!

>I mange tilfælde kan man genere en korrekt unlock kode

simlock.dk kan ikke i mange tilfælde, vi kan i alle tilfælde - ganske
enkelt.

>- men kabelløsning er altid det bedste.

Definér "det bedste". Kunder hos simlock.dk kan låse deres telefon op
derhjemme, hvilket mange sætter pris på - og dermed er det det bedste
for dem. Når vi kan garantere, at telefonen låses op med en kode, så
kan oplåsning med kabel aldrig blive bedre - ganske enkelt.

>Kun ved hjælp af kabel kan du være 100% sikker på at unlock koden er
>korrekt!

Sludder! I øvrigt bruger du da ikke koder, når du bruger kabel?

>Der er også andre faldgrupper - Hvad hvis du har sendt en "korrekt"
>kode til kunden og telefonen bliver låst op, men alligevel ikke kan
>ringe ud (spærret)?

Definér spærret. Hvis kunden beder om at få simlocken fjernet, så er
det selvfølgelig simlocken de får fjernet. Hvis kunden beder om at få
nulstillet sikkerhedskoden, så er det selvfølgelig sikkerhedskoden de
får fjernet (det kan de også gøre derhjemme). Hvis de vil have begge
dele, så får de begge dele - derhjemme.

>Personlig betjening og oplåsning via kabel er nummer 1.

Hvis jeg får personlig betjening af en gut der skriver/siger "Sig mig
engang, er i kun 5 år inde i hjernen?" og "Gå hjem i seng og put en
sut i munden." - så vil jeg meget gerne være fri.

Oplåsning med kode (den rigtige, og kun den) er selvfølgelig nummer ét
- hvad skulle fordelen med kabel være (husk, at vi taler om den
rigtige kode, og kun den)?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-08-06 23:03

Igen et svar på mail:
>Til Lasse Hedegaard:
>
>Der er absolut ingen grund til at opildne tingene og "hælde benzin på
>bålet". Du er jo i øvrigt også særdeles bramfri, når du udtaler dig i
>nyhedsgrupperne(-;

Skulle vi ikke bare holde os til usenet?

>Jeg holder stadig fast på at kabelløsning er klart at foretrække,
>fremfor kalkulation via imei!

Jeg synes ikke rigtig du kommer med nogle argumenter.

Hvis vi spørger kunderne, om de vil låse telefonen op hjemme hos dem
selv (med en kode vi sender dem), eller vi skal gøre det for dem (og
de derfor skal ud af døren), hvad tror du så de svarer? Hvis de
vitterligt ønsker, at telefonen skal låses op med kabel, så klarer vi
selvfølgelig også dette - men hvad skulle grunden være? Som bekendt er
den ene kode vi sender vores kunder den rigtige - og låser dermed
telefonen op (og der kan gå få minutter fra kunden henvender sig via
hjemmesiden, til telefonen er låst op).

>-Og nej, jeg bruger ikke koder, når jeg anvender kabel - men jeg kan
>natuligvis se dem!

Du tror, at de koder du kan se, er "trukket" ud af telefonen?

>Via kabel, kan man jo også tilbyde at opdatere softwaren. Ergo er en
>kabelløsning mere fleksibel.

Vores kunder får hvad de beder om - om det er så er en oplåsning eller
en opdatering (i sidstnævnte tilfælde, kan kunden selvfølgelig ikke
ordne det derhjemme).

Vi har kunder i hele landet (og i udlandet), og vores kabler er ikke
særlig lange - derfor er en kode smart. Kunden kan have en oplåst
telefon fem minutter efter ordren er oprettet - uden at bevæge sig
uden for sin dør. Det er det man kalder en internetvirksomhed.

>Men du er da altid velkommen til at få låst en mobil op, du ikke kan
>klare med kode hos undertegned(-:

Det bliver ikke nødvendigt. simlock.dk kan som oplyst låse alle de
nævnte Nokia-telefoner op med kode. Har folk indtastet forkert kode
for mange gange (for det sker som sagt, at de har forsøgt på egen hånd
først), så klarer vi dem selvføgelig også med kabel - samt alle de
andre telefoner der er nævnt.

Venligst,
Lasse Hedegaard