Gratis unlock af Sony Ericson T630?
Fra : Brian Lund

Dato : 20-07-06 01:26

Som sagt i emnet, kan man unlocke T630 gratis? - Eller må jeg sende den til
en unlocker?

En anden ting, jeg har fået en Nokia 6230 som jeg også skal åbne, dem der
kom med den ved ikke præcis hvilket selskab den er låst til, men den virker
fint med mit telmore kort... Findes der telefoner der er simlåst til telmore
eller er den faktisk låst op?

Brian

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 20-07-06 06:06

Du kan ikke mig bekendt låse en T630 op gratis, du skal forbi en unlocker.

Med din 6230, så tror jeg faktisk ikke den er låst. Du kan jo prøve at låne
et andet simkort (Telia el Debitel) for at checke det.

Men jeg ved at Telmore ikke låser deres mobiler.
Så sansynligheden for den reelt ikke er låst er stor.

Jeg tror ikke den er låst.

S.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-07-06 12:03

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev:

>Som sagt i emnet, kan man unlocke T630 gratis?

Kan man få lavet sin bil gratis?

Nogle kan selv, andre har måske en god aftale med en kammerat som en
bilmekaniker, andre betaler sig fra det.

>Eller må jeg sende den til en unlocker?

Det er en mulighed, ja.

>En anden ting, jeg har fået en Nokia 6230 som jeg også skal åbne, dem der
>kom med den ved ikke præcis hvilket selskab den er låst til,

Det kan man finde ud af.

>men den virker fint med mit telmore kort...

Det er ikke en garanti for, at den ikke er låst - men der er dog en
god chance for, at den ikke er det.

>Findes der telefoner der er simlåst til telmore
>eller er den faktisk låst op?

Telmore låser ikke deres telefoner.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Har du glemt sikkerhedskoden til din Nokia-telefon?
Du kan selv løse problemet derhjemme - kontakt os!