Låse Siemens C75 op (Randers)
Fra : Steen

Dato : 14-07-06 10:54

Hej.
Fordi TDC har kludret gevaldigt i det, er jeg nødt til at få min
datters mobil (Siemens C75) op.
Det må gerne være i dag - er der nogen i Randers, der gør den slags?

Steen
http://odeo.com/sendmeamessage/Steen

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 14-07-06 16:43

Hvad kan man så lære af det. Lad være med at købe telefoner hos TDC.

Jeg køber aldrig telefoner hos TDC, dels fordi deres priser er skyhøje, og
så har de en elendig service.

Var på et tidspunkt int. i en Nokia 6600, det eneste sted jeg kunne få den
var hos TDC. Telefonen kostede 1999,-
men så skulle man lige betale et Mobil Extra 400 abb. ved siden af, så det
droppede jeg ....

Fra : Steen

Dato : 14-07-06 11:14

Sønderbronx (6400) skrev:

> Hvad har TDC kludret med...(ikke fordi det kommer bag på mig).

For ca. 6 uger siden, bestilte jeg en mobil hos TDC, med tilhørende
abonnement (noget med fri sms til et fast beløb). Det skulle være en
fødselsdagsgave til min datter.
Efter 2 uger rykkede jeg, og de sendte mig en fuldmagt, som de skulle
bruge, til at flytte nummeret fra Telmore til TDC.
Mobilen ankom osse, men da jeg stadig ikke havde fået simkortet i dag
(min tøs har fødselsdag i dag) rykkede jeg igen. Alle papirer var
pist væk, og der "var ingen sag".
For i det mindste at få tøsens mobil til at virke (den er låst til
TDC), kørte jeg i nærmeste telebutik.

Her kunne de ikke finde ud af at låse telefonen op vha den angivne
kode.

Derfor søger jeg én, der kan låse telefonen op på anden måde -
tøsen skal fandme have sin gave til tiden, TDC skulle have nakkeslag.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 14-07-06 16:33

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

Det må gerne være i dag - er der nogen i Randers, der gør den slags?

Kan ikke finde en i randers !

Viborg http://12unlock.dk/
ell
http://www.find-unlocker.dk/index.php/find.php

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 15-07-06 10:11

> [...]
>datters mobil (Siemens C75) op.
>Det må gerne være i dag - er der nogen i Randers, der gør den slags?

Hvad med at smutte på det Blå Marked i Randers syd. Der er en unlocker lige
indenfor døren - og det han har lavet for os har været OK.
Det koster 100Kr. at få låst tlf. op.

--
MVH Anders (8900)
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedefra og op.

Fra : Steen

Dato : 15-07-06 15:01

Anders Larsson
> Hvad med at smutte på det Blå Marked i Randers syd. Der er en unlocker lige
> indenfor døren - og det han har lavet for os har været OK.

Var ude hos ham i dag. Fordi mobilen er en Siemens, og den er mere
bøvlet end andre mobiler, ordnede han den på 15 minutter for 150,-

Så var der en tøs der blev glad - ikke vha TDC.

Steen