Unlock af Samsung x200
Fra : Erling Simonsen

Dato : 08-07-06 08:36

Hej.
Er der nogen, der har fundet koder på nettet til
at unlocke en Samsung x200 med?

Jeg har prøvet de forskellige koder på
Trycktill og Tekit, men ingen virker.

SKAL telefonen til en unlocker?
Eller har du koden?

mvh
Erling Simonsen

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 08-07-06 17:35

Tekit's koder virker med 99.9% sikkerhed ikke.

Operatørerne er efterhånden blevet så snedige, sp hvis man skal have sin
telefon låst op indenfor bindingsperioden, så skal man til en unlocker.

Fra : Erling Simonsen

Dato : 27-08-06 21:49

Sønderbronx (6400) skrev:
> [...]
>
> Operatørerne er efterhånden blevet så snedige, sp hvis man skal have sin
> telefon låst op indenfor bindingsperioden, så skal man til en unlocker.

OK.
Men jeg fik da held til at låse den op
Brugte den henvisning på trycktill, der er der for oplåsning
af en X100.
I stedet for at trykke på 7, 8 eller 9, som ikke virkede på
min x200, trykkede jeg på 1, og lidt efter på afslut.
Lidt efter "genstartede" den og nu kunne jeg bruge det simkort
den ellers afviste.
Derefter foretog jeg den pesonalizing, der er beskrevet.
Så nu kan jeg bare slukke fonen og tænde den igen uden at
låsekoden stopper den.
/Erling