peer access
Fra : steen bondo

Dato : 01-09-06 14:17

Hej,

Jeg har et direktorie jeg ikke kan få fat i over netværket.. ecs 1.2
<--> ecs 1.2. hpfs

Jeg har prøvet at fjerne share på hele drevet, aktivere det igen (hvor
den spørger om det er iorden at alle underdirektorier medtages etc)

Jeg har prøvet at share den aktuelle folder.

Jeg har prøvet at share underfoldere - her siger den "too many users"
Der er kun tre, og der er tilladelse til 5..??

"tree"

F:\Images
├──2006-03-13
├──2006-04-10
├──2006-04-23
├──2006-04-25
├──2006-05-08
│ ├──Angelsey
│ └──Plas Menai
├──2006-07-11
├──2006-08-11
├──2006-08-31
│ ├──Karpenhøj
│ └──Sverige
├──St_Anna_2004
├──Test
└──Tobias

Jeg har ikke opdaget andre foldere med dette problem.

Jeg syntes kun jeg har tilbage at lave en ny folder fra scratch - men
det er ligesom ikke nogen LØSNING.

Jeg er i tvivl om hvornår det er nødvendigt at logge af/på hhv reboote,
når man roder med slige sager.

hilsen / regards
--
steen - kajakparadis.dk <X> filshuse-teltplads.dk
---

Fra : steen bondo

Dato : 06-09-06 01:42

steen bondo wrote:

> Jeg har et direktorie jeg ikke kan få fat i over netværket.. ecs 1.2

C:\DESKTOP\backacc /s
NET3569: Warning: Access control lists for drive F could not be
completely cle
aned.
NET3569: Warning: Access control lists for drive G could not be
completely cle
aned.

Så er spørgsmålet bare hvordan man renser NET.ACC basen helt. Det lader
dog til at problemet er løst.

Fra : Allan

Dato : 08-09-06 20:17

On Wed, 6 Sep 2006 00:41:45 UTC, steen bondo <spamfrit@paradis.dk> wrote:

> [...]
> completely cle
> aned.
>
> Så er spørgsmålet bare hvordan man renser NET.ACC basen helt. Det lader

Slet filen. Der ligger en standard udgave i \IBMLAN\INSTALL, du derefter kan bruge

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Bent Nielsen

Dato : 08-09-06 19:42

Allan wrote:

> Slet filen. Der ligger en standard udgave i \IBMLAN\INSTALL, du derefter kan bruge

Jeg bruger at lave en backup når bruger er oprettet.

BACKACC.EXE
copy C:\IBMLAN\ACCOUNTS\NETACC.BKP D:\OS2\NET-ACC\NETACC.BKP
copy C:\IBMLAN\LOGS\NETAUD.BKP D:\OS2\NET-ACC\NETAUD.BKP

Hvis jeg så har haft problemmer med det acces, så booter jeg op på cdrom
og køre så denne:

copy NETACC.BKP C:\IBMLAN\ACCOUNTS\NET.ACC
copy NETAUD.BKP C:\IBMLAN\LOGS\NET.AUD

SÃ¥ kan du komme videre derfra.

Da bruger er sat op, så skal du kun sætte sharre op.

Fra : steen bondo

Dato : 09-09-06 20:46

Bent Nielsen wrote:

> Da bruger er sat op, så skal du kun sætte sharre op.

Smart nok!

hilsen / regards