4os2 - ecs
Fra : steen bondo

Dato : 01-09-06 08:24

Hej,

4os2 ligger jo på ecs inst cd'en, men jeg har ikke fundet nogen måde at
inst det på, uden ved manuelt at pille filerne frem i lyset - kan det
være rigtigt, eller er det bare mig der ikke kan se skoven for bare
træer..??

hilsen / regards
--
steen - kajakparadis.dk <X> filshuse-teltplads.dk
---

Fra : Peter Jespersen

Dato : 02-09-06 11:43

On Fri, 01 Sep 2006 07:24:11 +0000, steen bondo wrote:

> [...]
>inst det på, uden ved manuelt at pille filerne frem i lyset - kan det
>være rigtigt, eller er det bare mig der ikke kan se skoven for bare

Øehm, vel jeg har bare gjort det manuelt .... men et WPI arkiv ville nok
være mere venligt.

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
I'm a C++ guru ... What's STL?