En der har en ny Jrescuer+June liggende?
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-08-06 23:25

Jeg skal bruge en nyere udgave af JRescuer+June, men jeg kan ikke få lov
at komme ind på hjemmesiden (http://ecomstation.ru/jrescuer), og den
ligger ikke hos Hobbes. Hvis der er en af jer, der har en nyere udgave
liggende, eller som kan få lov at hente den nyeste
(http://ecomstation.ru/projects/jrescuer/downloads/JRescuerJune20060103.zip),
vil jeg være meget glad for at få den tilsendt via mail:
ludvig(snabela)kimludvigsen.dk

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug Nvu til at lave fremtidssikrede hjemmesider, der overholder

Fra : Knud

Dato : 01-09-06 06:47

Kig i din mail

Knud C.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-09-06 08:18

Den 01-09-06 07.46 skrev Knud følgende:
> Kig i din mail

Jeg siger pænt tak for de tilsendte filer. Det var lidt irriterende ikke
at få lov at komme ind på siden, når jeg skulle bruge programmet - og
det endda er registreret.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Thunderbird gør det muligt at søge i fremtidige mails via virtuelle mapper.