Dyrlæge-priser
Fra : Vivi

Dato : 31-08-06 11:39

Hvad koster en vaccination og tand-raspning hos jeres dyrlæge ? Har dyrlæger
en standart-pris på et besøg eller er det individuelt ? Jeg er forholdsvis
ny hesteejer og skal egentlig ikke have doktor dyr på besøg før mit lille
føl er 1 mdr. og ígen engang til november hvor alle hypperne skal
vaccineres, men det er da rart at kende pris-niveauet i god tid, da jeg har
2 heste og en lille dartmoor pony med nyfødt føl........ man skal jo lige
have lidt tid at samle 1-kroner ( eller tusindlapper, måske )

MVH Vivian