WOZNIACKI
Fra : Festfagbogen.dk

Dato : 31-08-06 00:05

Er det mig, eller læste jeg ikke at Wozniacki havde fået et wild card til Us
Open... Men hun er da ikke med så vidt jeg kan se ??

Fra : Hans Pedersen

Dato : 31-08-06 08:24

"Festfagbogen.dk" <mail@festfagbogen.dk> wrote in message
> Er det mig, eller læste jeg ikke at Wozniacki havde fået et wild card til
> Us Open... Men hun er da ikke med så vidt jeg kan se ??

Jeg undrede mig også, men mener det var til kvalifikationsturneringen, men
det var jo allerede i sidste uge. Søgte lidt på nettet og så at hun åbenbart
ik havde fået det alligevel. Hvorfor ku jeg ik lige blive klar over.
Desværre.

MVH
Hans Pedersen

Fra : Festfagbogen.dk

Dato : 01-09-06 10:41

"Hans Pedersen" <hansvejbo@hotmail.com(brugesikke)> skrev i en meddelelse

> [...]
> det var jo allerede i sidste uge. Søgte lidt på nettet og så at hun
> åbenbart ik havde fået det alligevel. Hvorfor ku jeg ik lige blive klar

Sært...
Hun står heller ikke i kvalifikationsturneringen. Så hun har slet ikke været
med...
Ja det var ellers det der stod alle steder.