Dyrlæge til salgsundersøgelse, Sjælland
Fra : Bjarke Christensen

Dato : 28-08-06 06:58

Jeg skal bruge en dyrlæge til en salgsundersøgelse plus røntgen af ben. Jeg
talte med en venlig sjæl fra DSP der nævnte at der var en glimrende en i
Haslev/Sorø/Slagelse området (??). Jeg skrev hans fornavn på en lille
seddel, men kan desværre ikke finde det. Jeg arbejder på at komme i tanke om
det. Det var et relativt almindeligt fornavn...

Det skulle være en hestedyrlæge med et godt ry i området. Kan nogle af Jer
hjælpe? Evt. med alternativer eller bare et godt skud.

Er det korrekt at nogle af dem har transportabelt røntgen udstyr så de kan
klare det "on-site" ?

--
Bjarke M. Christensen
http://www.MAXImalt.dk

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 28-08-06 08:00

Ha ... Sedlen er fundet. Fornavnet er Johnny .....

Hjælper det ?

Bjarke

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 29-08-06 09:40

> Ha ... Sedlen er fundet. Fornavnet er Johnny .....
>
> Hjælper det ?

Johnny Sørensen er ved Fakse Dyrehospital.
Tlf: 56715009
http://www.faksedyrehospital.dk/

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 31-08-06 22:12

Jeps, han har desværre bare ferie. tak !!

Bjarke