Vægtvogternes butiksguide købes
Fra : Ukendt

Dato : 26-08-06 07:39

Hej Gruppe

Forgæves har jeg søgt med lys og lygte efter vægtvogternes butiksguide.
Er der nogen herinde, som har mulighed for at købe den som medlem af
vægtvogterne og sælge den videre til mig?
Jeg er villig til at give 150 kr for bogen og betaler selvfølgelig porto.
har du evt. selv en butiksguide du ikke bruger mere, er jeg meget
interesseret i at købe denne.

Jeg er ikke interesseret i et medlemskab ved vægtvogterne, synes det er for
dyrt. Derfor prøver jeg på denne måde, at få fat i butiksguiden:

På forhånd tak.

Alemat

Fra : Jesper

Dato : 26-08-06 12:26

On Sat, 26 Aug 2006 08:38:42 +0200, Alemat wrote:

> [...]
>
> Jeg er ikke interesseret i et medlemskab ved vægtvogterne, synes det er for
> dyrt. Derfor prøver jeg på denne måde, at få fat i butiksguiden:

Prøv evt. at checke flg. tråd på trendsales.dk:

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=3112218&forum=613&road=&search=&status=

Jeg kan ikke rigtigt gennemskue, om det er nogen som prøver at sælge
bogen eller om de bare sludrer om den. Men i hvert fald er der et par
e-mails til folk som har den...

Fra : bj

Dato : 27-08-06 19:50

"Alemat" <tuttifrutti> skrev i en meddelelse
> [...]
> for dyrt. Derfor prøver jeg på denne måde, at få fat i butiksguiden:
>
> På forhånd tak.
>
> Alemat hvad med et smut på biblioteket??

bj

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-06 04:51

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Alemat" <tuttifrutti> skrev i en meddelelse

> bj

Godmorgen.

Ja det bliver jo nok enden på det. Jeg har ihvertfald ikke haft held andre
steder :(

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-08-06 14:37

"Alemat" <tuttifrutti> skrev i en meddelelse

Mail til mig, så finder vi en løsning post(snabel A )bolettes.dk . ( ret
(snabel A ) til @.

Hej fra mig

Bolette
www.bolettes.dk ( her findes ww opskrifter )

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-06 15:57

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:44f442f4$0$75042$14726298@news.sunsite.dk...

> "Alemat" <tuttifrutti> skrev i en meddelelse
>
> Mail til mig, så finder vi en løsning post(snabel A )bolettes.dk . (
> [...]

Hejsa

så er mailen sendt :)