Kostprogram
Fra : Peter Jespersen

Dato : 17-08-06 05:07

Hej

Jeg har behov for et nogenlunde neutralt kostprogram, ganske i stil med
det gamle "Kend Din Kost" som de fleste jo nok kender. Jeg er stødt ind i
et par stykker, der specifikt er udviklet med en bestemt kur som
følgesvend. Det eneste "neutrale" jeg er stødt på er WinFood, som vist har
taget gamle "KDK"s plads i undervisningen, men prisen er lidt pebret.

Er i stødt på et sådan program, frit eller kommercielt - det ville være
perfekt hvis det var til Java-platformen, men andet kan også gøre det.

På forhånd en ydmyg tak.

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Blood on the Hurdle - By Wun Hung Low.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 17-08-06 05:18

On Thu, 17 Aug 2006 04:07:04 +0200 (CEST), Peter Jespersen wrote:

Det ville være vidunderbart hvis der var en dansk sprogoption, eller
mulighed for oversættelse til dansk.

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Mary had a little lamb. The doctor was surprised.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 17-08-06 12:25

"Peter Jespersen" <flywheel@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har behov for et nogenlunde neutralt kostprogram, ganske i stil med
> det gamle "Kend Din Kost" som de fleste jo nok kender.

fatlow.

Kig på www.fatlow.dk

Mvh. Lisbeth

Fra : Peter Jespersen

Dato : 17-08-06 15:27

On Thu, 17 Aug 2006 13:24:50 +0200, Lisbeth Jacobsen wrote:

>"Peter Jespersen" <flywheel@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

>fatlow.
>
>Kig på www.fatlow.dk

Ahhhhh, det ser ganske interessant ud - tusind tak

Nå, ud at finde en Windows maskine jeg kan køre demoen på - ser yderst
lovende ud

!tagline

Fra : Iben

Dato : 17-08-06 15:00

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:44e451fd$0$4161$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Peter Jespersen" <flywheel@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> fatlow.
>
> Kig på www.fatlow.dk
>
> Mvh. Lisbeth
Jeg kan også anbefale fatlow - er super glad for det og bruger det dagligt +
at prisen for at registrere sig er i orden - kr. 250,-

/Iben c",)