gummimåtter
Fra : Thomsen

Dato : 16-08-06 12:03

Er der nogle som ved hvor man måske kan købe en brugt gummimåtte til boxen

Fra : Inger

Dato : 02-09-06 08:10

det vil jeg også meget gerne vide eller nye for den sags skyld..

Fra : Kctm

Dato : 03-09-06 16:41

Ved at Hooks har haft nogen engang.. Men ved ikke om de stadig har dem..

Fra : Inger

Dato : 05-09-06 11:51

Jeg har fundet et link til gummimåtter her :
http://www.dan-egtved.dk/Produkter/Tilbehor_Agro_Teknik/Gummimatter/Gummimatte_Belmondo/gummimatte_belmondo.html
Dem på 112 x 112 koster 285,- + m stk

Fra : Leif Neland

Dato : 05-09-06 20:07

Inger wrote:
> det vil jeg også meget gerne vide eller nye for den sags skyld..

www.ergofloor.dk laver gummifliser. Fungerer ganske udmærket.

Leif