Atkins - South Beach - Niels Ehler`s Omega~
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 10-08-06 12:32

Mojn !!

Vil meget gerne høre om jeres personlige meninger / erfaringer omkring
disse tre metoder
Med venlig hilsen
Hans

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-08-06 00:10

Hans Mikkelsen (slet CQ6QD) skrev den 10-08-2006 13:31:
> Mojn !!
>
> Vil meget gerne høre om jeres personlige meninger / erfaringer omkring
> disse tre metoder
> Med venlig hilsen
> Hans

SouthBeach her.
Den gav forstoppelse
[jeg skal nok spare dig for yderligere detaljer]

mvh

Carsten
(eksil-sønderjyde bosat i Kjøvenhavn)

Fra : Anette

Dato : 13-08-06 18:03

"Hans Mikkelsen (slet CQ6QD)" <bkfoto3@CQ6QDmail.dk> skrev i en meddelelse
> Mojn !!
>
> Vil meget gerne høre om jeres personlige meninger / erfaringer omkring
> disse tre metoder
> Med venlig hilsen
> Hans

Atkins minus 30kg her. Rimelig smertefrit.

Alle tre virker sikker fint, hvis man følger dem

I dag ligner min kost nok mest SB og Omega - og de er nok også sundere.

Anette