Fedekur
Fra : Mikkel

Dato : 26-07-06 12:24

Hej
Hvad er det vi tager på af, er det mængden af mad + self. Kcal, eller hvis
jeg bare vil tage lidt på, er det så mest noget at gøre med jeg skal indtage
en masse Kcal om dagen, om det så skulle være en L Olivenolie om dagen, ...
bvadgr, ok, bare gas.
Jeg ved i vil sige at motion hælper, og rigtigt nok, jeg er også ude og gå
ca 5 km om dagen, og cykler en del
Men det hjælper jo ikke meget på det at jeg er virkeligt markeret i
ansigtet, så der skal jeg virkelig have noget fedt på kinderne, og der kan
jo ikke rigtigt motioneres,
Lige nu i denne tid forsøger jeg at holde mig ajour med hvad jeg spiser, og
holder det på ca 3000 Kcal om dagen (de sidste 3 uger), men jeg synes ikke
rigtigt det hjælper.
Jeg er 46 år 182 cm, og vejer 67 kg, relativ godt nok, men vil gerne have
lidt mer fylde i kinderne, da jeg ligner et kranium.

Mvh Mikkel

Fra : Martin Bangsø

Dato : 26-07-06 18:54

On Wed, 26 Jul 2006 13:23:42 +0200, Mikkel wrote:

> [...]
> Jeg er 46 år 182 cm, og vejer 67 kg, relativ godt nok, men vil gerne have
> lidt mer fylde i kinderne, da jeg ligner et kranium.

Du er på rette spor, for det er ikke mere indviklet end at du skal
indtage flere kcal end du forbrænder. Du kunne evt. droppe
cykel-turene og tage bussen når du skal frem og tilbage, bruge
elevator i stedet for trapper og alt sådan noget, for på den måde at
spare på energien.

Hvis du ikke synes du kan spise nok til at du tager på, kan jeg
anbefale dig at købe noget weight gainer-pulver; sådan noget med både
protein og kulhydrat, og så tage en shake af det midt på dagen, og før
du går i seng om aftenen. Så skal du nok få sul på kinderne :)

--
Martin Bangsø - husk at fjerne "SLET" når du svarer

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-06 11:42

Martin Bangsø wrote:

> [...]
> protein og kulhydrat, og så tage en shake af det midt på dagen, og før
> du går i seng om aftenen. Så skal du nok få sul på kinderne :)

Det kan jeg tilslutte mig, WG skal nok putte noget sul på kinderne!
--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Mikkel

Dato : 31-07-06 09:39

1000 tak for svarene
Jeg kæmper stadig, og får da også taget lidt på af og til, men hold op det
går langsomt, men jeg taber selvfølgelig ikke modet

Mvh Mikkel

Fra : Martin Bangsø

Dato : 31-07-06 23:04

On Mon, 31 Jul 2006 10:38:39 +0200, Mikkel wrote:

> 1000 tak for svarene
> Jeg kæmper stadig, og får da også taget lidt på af og til, men hold op det
> går langsomt, men jeg taber selvfølgelig ikke modet

Har du prøvet Weight Gainer-pulveret? Jeg vil godt vædde med at du
tager på hvis du får rigeligt af det :)

--
Martin Bangsø - husk at fjerne "SLET" når du svarer

Fra : Mikkel

Dato : 01-08-06 13:45

Hej
Nej jeg har ikke lige prøvet det endnu, jeg er først ved at finde ud af hvor
jeg får det billigst muligt, kan i hjælpe med et billigt sted

Mvh Mikkel

Fra : Martin Bangsø

Dato : 01-08-06 16:51

On Tue, 1 Aug 2006 14:45:18 +0200, Mikkel wrote:

> Nej jeg har ikke lige prøvet det endnu, jeg er først ved at finde ud af hvor
> jeg får det billigst muligt, kan i hjælpe med et billigt sted

Hvis du bor i København er Loaded på Vesterbrogade ret billige, ellers
er der SublimSport på nettet, her kan du få 4,75 kg til 248,- kr. for
tiden:
<http://sublimsport.com/shop/default.asp?SetLng=1&productid=UN%2D014>
I det produkt jeg har linket til, får du 990 kcal pr. portion, så der
skulle være god mulighed for at tage på vha. det :)

--
Martin Bangsø - husk at fjerne "SLET" når du svarer