Fejl ved projekt eller package af ocx
Fra : Chrisser

Dato : 12-07-06 12:10

Hej

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, men ellers tager jeg gerne imod
bedre forslag.

Jeg sidder og nørkler med en ocx i VB 6.0, som jeg skal have pakket til en
cab-fil.
Det ser ud til at fungere i min VB - og jeg kan køre den derfra. I mit
projekt er inkluderet en komponent jeg har fået lov at bygge videre på - den
driller til gengæld når jeg vil lave min cab, i det øjeblik jeg klikker på
finish får jeg fejlen:
"Ihe information found in the file 'c:\meressti\minOCX.ocx' does not match
that found in the registry. Make sure the file is registred on this computer
in the directory uoy are retrieving it from.
Your projekt may not function properly if you continue. Do you wish to
continue ?"

- hvor den pågældende ocx er den jeg har fået lov at bygge videre på...

Da jeg startede mit projekt fik jeg den samme besked første gang, og jeg
fandt et hit på google der fortalte noget om at PDW'en ikke understøttede
lange stier og at man skulle prøve at flytte og genregistrere filen, det
virkede for mig, men nu har jeg fejlen igen...

Jeg har dobbelttjekket det hele og jeg har én version af den ocx på min
maskine - den er registreret og det er den mit projekt henviser til for det
går helt galt hvis jeg afregistrerer den...

Nu er jeg løbet tør for ideer til hvad det kan være, er der nogle der har
været ude for det samme ? Jeg aner simpelthen ikke hvad der forårsager denne
fejl

Mvh
Christina