trådløse telefoner, indgående opkald - num~
Fra : peewee

Dato : 08-07-06 10:22

Vdr. trådløse telefoner til hjemmebanen.
Har sidder og kigget på diverse mærkers specifikationer og manualer, hvis da
tilgængelige.
Skal brug en trådløs telefon, der udover nummerviser på alle indgående
opkald,
har tidsangivelse for hvert opkald desuden.
Nogle erfaringer ?
mvh.
Per

Fra : tb

Dato : 08-07-06 12:49

> [...]
> opkald,
> har tidsangivelse for hvert opkald desuden.

Tjae, vores Beocom 4 gør det - incl at vise navn istedet for blot et nr.
Men det er jo heller ikke den billigste på markedet :-/ Tilgengæld er
byggekvaliteten superb og jeg vil gætte på at den holder resten af mit liv
:)

Fra : Johnny

Dato : 08-07-06 13:38

> [...]
> Men det er jo heller ikke den billigste på markedet :-/ Tilgengæld er
> byggekvaliteten superb og jeg vil gætte på at den holder resten af mit liv

Jeg kan også kun sige at byggekvaliteten er god, MEN den kan ikke holde på
farverne på tasterne.

Jeg kan snart ikke se tegn og bogstaver mere på min.

Johnny

Fra : peewee

Dato : 09-07-06 09:52

Tak for jeres svar.
En ulempe ved BC4 er (udover prisen), at man med røret på plads ikke kan se,
hvorvidt der har været indgående opkald.
Jeg er på jagt efter en trådløs tlf. der visuelt indikerer nye indgående
opkald,
uden at der forinden skal tastes eller løftes.
Per

Fra : Johnny

Dato : 09-07-06 10:25

Beocom 4 står og blinker med en rød lampe på røret når der har været et
indgående ubesvaret opkald. Først da skal man tage røret for at se hvem det
er.

Mvh
Johnny

Fra : Mini

Dato : 09-07-06 12:35

> Jeg er på jagt efter en trådløs tlf. der visuelt indikerer nye indgående
> opkald,
> uden at der forinden skal tastes eller løftes.
> Per

Siemens Gigaset C450 viser nummeret eller navnet hvis vedkommende er på
listen.
Hvis man ikke er hjemme, eller har haft slukket blinker meddelelses-knappen
og ved tryk på denne får man info om hvem der ringede og hvornår.

Der er sikkert andre Gigaset der har samme funktion.

Mvh
Mini

Fra : John

Dato : 09-07-06 13:17

peewee skrev:
> [...]
> opkald,
> uden at der forinden skal tastes eller løftes.

Det tror jeg du kan på stort set alle trådløse telefoner. Selv min 200
kroners Philips Dect 121 har denne funktion.

Mvh

John

Fra : Anders Majland

Dato : 03-08-06 17:42

> Jeg er på jagt efter en trådløs tlf. der visuelt indikerer nye indgående
> opkald,
> uden at der forinden skal tastes eller løftes.

Jeg har nogel ældre ascom eurit der viser det i displayet - men det er
selvfælgelig ikke så synligt som en ekstra led.

Der er også tidspunkter for ubesvarede (og besvarede) opkald