Skal have Smartsuite til at virke
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-06-06 19:17

Jeg skal have adgang til nogle gamle Lotus 123-filer, og selvom jeg har
Smartsuite liggende på harddisken, fungerer det ikke, fordi de blev
installeret under en tidligere installation af OS/2 (det er ikke kun MS,
der laver den slags irriterende numre!).

Men jeg kan ikke lige finde installations-cd'en til Smartsuite. Hvilken
OS/2 fulgte Smartsuite med?

Eller alternativt: Hvordan får jeg Smartsuite til at virke uden en
geninstallation? Der ligger en Install.exe i Smartsuites hovedmappe, men
den kan tilsyneladende ikke bruges til noget.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Oversigt over alle de praktiske tastaturgenveje i Windows.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-06-06 20:31

Den 30-06-06 20.16 skrev Kim Ludvigsen følgende:

> Men jeg kan ikke lige finde installations-cd'en til Smartsuite. Hvilken
> OS/2 fulgte Smartsuite med?

Det lykkedes til sidst at finde SmartSuite på eComStation 3-cd'en. Den
havde jeg ganske vist haft fat i tidligere, men af en eller anden grund,
havde jeg ikke opdaget mappen ss1_6, som jo af indlysende grunde
indeholder SmartSuite.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lav flotte fotomosaikbilleder med Centarsia.