P P - lave søge macro m.m.
Fra : Jan

Dato : 21-06-06 22:09

Hej lige et par spørgsmål.

1. kan man lave en macro som kan søge efter et ord ligesom søgefunktionen i
rediger?

2. jeg har en punkt opstilling hvor jeg skal have oprettet et nyt punkt og
lagt det der er gemt, med copy, ind. (Har ca 650 punkter der skal ligges ind
derfor en automatisering.)

Er der nogen der har forslag til kode til det.

Mvh Jan

Fra : Gert Krabsen

Dato : 21-06-06 22:29

Jan wrote:
> [...]
> derfor en automatisering.)
>
> Er der nogen der har forslag til kode til det.

Lige et par modspørgsmål:

Hvad i alverden snakker du om??

Hvad er P P - i forbindelse med Visual Basic?

mvh
Krabsen

Fra : Jan

Dato : 21-06-06 22:56

> Lige et par modspørgsmål:
>
> Hvad i alverden snakker du om??
>
> Hvad er P P - i forbindelse med Visual Basic?
>
> mvh
> Krabsen

sorry,
det er powerpoint og vba, men da de er i familie så håbede jeg på et kvikt
hovede der kan hjælpe

Mvh Jan

Fra : Gert Krabsen

Dato : 22-06-06 07:09

Jan wrote:

> sorry,
> det er powerpoint og vba, men da de er i familie så håbede jeg på et kvikt
> hovede der kan hjælpe
>
> Mvh Jan

Ja, det klarede jo begreberne lidt

Men hjælpe kan jeg desværre ikke..