DECT base med 2 analog linier...??
Fra : Frans Meyer

Dato : 18-06-06 00:18

Hej!

Ifm. skifte fra ISDN til VoIP - med 2 analog stik - leder jeg efter
løsninger hvor DECT basen har 2 analog linier.

vh
Frans

Fra : Rander

Dato : 18-06-06 00:48

Sun, 18 Jun 2006 01:17:42 +0200 brugte Frans Meyer 9 linier på at fortælle
dette til dk.teknik.telefoni:

>Ifm. skifte fra ISDN til VoIP - med 2 analog stik - leder jeg efter
>løsninger hvor DECT basen har 2 analog linier.

Det er du ikke den eneste der gør, men jeg har ikek umiddelbart kunnet
finde noget... Råb lige højt, hvis du kan!
http://rander.dk (finally up again!)

Kysset er en snedigt opfundet metode, der gensidigt standser talestrømmen,
når ordene er blevet overflødige. (Oliver Herford)

Fra : Benny Amorsen

Dato : 18-06-06 06:58

FM> Hej! Ifm. skifte fra ISDN til VoIP - med 2 analog stik - leder jeg
FM> efter løsninger hvor DECT basen har 2 analog linier.

Kirk laver en DECT-boks med en flok analoge linjer. Den virker fint,
men jeg har ingen idé om hvad den koster.

/Benny

--
http://www.ipvision.dk/

Fra : Kent Glerup

Dato : 19-06-06 07:06

On 18 Jun 2006 07:58:01 +0200, Benny Amorsen <benny+usenet@amorsen.dk>
wrote:

>Kirk laver en DECT-boks med en flok analoge linjer. Den virker fint,
>men jeg har ingen idé om hvad den koster.

Kirk Dect 500
8 analoge linier
Ingen Vis Nummer
ca. 6000-6500,- i udsalg

/Kent Glerup

Fra : Anders Majland

Dato : 20-06-06 08:54

> Kirk Dect 500
> 8 analoge linier
> Ingen Vis Nummer
> ca. 6000-6500,- i udsalg

Så skal der ringes en del inden den er tjent ind på VoIP ....

Fra : Kent Glerup

Dato : 20-06-06 09:56

Åhh jo..