Unlock N 6680
Fra : Req

Dato : 16-06-06 07:49

Er der nogle i kbh området som kan unlocke en Nokia 6680?

Fra : Lars, 12unlock

Dato : 16-06-06 10:29

"Req" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle i kbh området som kan unlocke en Nokia 6680?

Det tror jeg ikke, i det mindste ikke med kabel, men der sidder en gut nede
i Ex- Jugoslavien der hedder Dejan Kaljevic som kan men han skal desværre
have tlf. fysisk i hænde. Ellers er eneste udvej at købe koden af din
udbyder (eller andet godtfolk der har en lokumsaftale med udbyder)

--
Mvh. Lars, 12unlock

Fra : Req

Dato : 17-06-06 09:29

"Lars, 12unlock" <info@12unlock.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> desværre have tlf. fysisk i hænde. Ellers er eneste udvej at købe koden af
> din udbyder (eller andet godtfolk der har en lokumsaftale med udbyder)

Trist som må vi desværre vente til den er 6 mdr gammel.