Beslagsmed i 8900 Randers området ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-06-06 14:04

Hej NG.

Er der nogen der kender en beslagsmed i 8900 Randers området ?
Den tætteste er Hadsten og Omegns Beslagsmedie:
http://www.jsbeslag.dk/
Nogen der kender til den ?

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-06 12:20

[...]

Hej Christian

Er jeg for sent ude med svar?
JSbeslag er ikke min farvorit - men jeg har jo også en krybbebider så det
kan være derfor han ikke bryder sig om mine heste??! De burde aflives efter
hans mening. Synes også han er lidt forhastet i hans job, og det kommer til
at virke "sløset".
Selv bruger jeg Kim Madsen. Men kan meget varmt anbefale Olsens Beslagsmedie
fra Sporup. Han er god!

HIlsen Camilla

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-07-06 08:31

M&M wrote:
> [...]
> at virke "sløset".
> Selv bruger jeg Kim Madsen. Men kan meget varmt anbefale Olsens Beslagsmedie

Det blev Kim Madsen, og det bliver ham fremover.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk