Billig fastnet
Fra : Ukendt

Dato : 04-06-06 05:35

Jeg har en gammel mormor som ikke bruger sin fastnet-telefon ret meget.
Hendes kvartalsregning er vist på 28 kr. i samtaler gennemsnitligt hehe
Så mit spørgsmål er, om der findes et billigere alternativ til TDC fastnet
som hun har nu?
Hun bor i 6000 Kolding.

MVH P.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 04-06-06 10:59

> Så mit spørgsmål er, om der findes et billigere alternativ til TDC fastnet
> som hun har nu?

Jeg antager hun ikke har internet? ;)

Så er vi nok ude i noget som http://aplus.dk/Default.aspx?ID=185 - det
er da i hvert fald en besparelse på 360 kr./år bare på abonnementet..

--
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-06 05:57

Michael Kjærsgård wrote:
> Jeg antager hun ikke har internet? ;)

*lol* Tror ikke hun aner hvad det er. Hun er 93!

> Så er vi nok ude i noget som http://aplus.dk/Default.aspx?ID=185 - det
> er da i hvert fald en besparelse på 360 kr./år bare på abonnementet..

Tak for info!

MVH P.

Fra : mop

Dato : 08-06-06 09:20

ØØØ de er da ikke særlig bilig :-| tele2 har samme priser ! 98kr om mån ..

Mogens på arbejde

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 08-06-06 10:28

> ØØØ de er da ikke særlig bilig :-|

Jamen så find det da billigere og hjælp manden

> tele2 har samme priser ! 98kr om mån ..

http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_fastnet_tele2telefonabonnement&t2page=privat_fastnet_tele2telefonabonnement

Abonnement pr. måned: 115 kr.

--