GNT-Automatic danMark 2
Fra : Michal

Dato : 31-05-06 22:03

Hej NG

Jeg har fået fat i en GNT-Automatic/KTAS danMark 2, og gad godt vide
hvordan jeg indkoder numre og ændrer ringesignalet.

Iflg. P&T Museum [1] kan telefonen nemlig ringe på hele 24 forskellige
måder.

Eller hvis nogen tilfældigvis har manualen liggende i digital udgave, så
jeg kunne se hvad herligheden ellers kunne bruges til (det er dog ikke
kaffebrygning jeg er ude efter ;)

[1] <http://www.ptt-museum.dk/ptt-museum/telefonmuseet/dk/page0036.html>

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Michal

Dato : 15-06-06 21:07

On 31 May 2006 21:02:33 GMT, Michal wrote:
> Jeg har fået fat i en GNT-Automatic/KTAS danMark 2, og gad godt vide
> hvordan jeg indkoder numre og ændrer ringesignalet.

Jeg fandt hvordan man kan indkode numre på den.

Hold P nede, tast nummeret, tryk K, tryk på nummersenderknap ud for
navneskilt, slip P.

Jeg kunne desværre ikke finde noget om at ændre ringesignal eller en
manual :(

--
Venlig Hilsen
Michal