Når "sulten" trænger sig på
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 31-05-06 10:32

Mojn!!
Når man hele dagen har prøvet at spise med så få kulhydrater som
muligt, men med hovedvægten på proteiner, hvad spiser man så om
aftenen, når sulten begynder at nage ??.
Det går jo ikke med et par skiver rugbrød med ost og iflg. Atkins
heller ikke med et par rå Gulerødder, salat har man jo fået i stedet
for kartofler til aftensmaden ---- så !! er der nogen der har nogle
gode forslag, som ikke får vægten til at stige ???
Mvh: Hans

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 31-05-06 11:55

Hans Mikkelsen wrote:
> Mojn!!
> Når man hele dagen har prøvet at spise med så få kulhydrater som
> muligt, men med hovedvægten på proteiner, hvad spiser man så om
> aftenen, når sulten begynder at nage ??.

Noget med proteiner i. Nogle skiver god lufttørret italiensk pølse
f.eks. eller...

> Det går jo ikke med et par skiver rugbrød med ost og iflg. Atkins

Stryg rugbrødet og vælg en hård ost, så er det OK. Der skal faktisk
ikke så meget til.

Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-06 15:52

Ebbe Kristensen wrote:

> [...]
> f.eks. eller...

> Stryg rugbrødet og vælg en hård ost, så er det OK. Der skal faktisk

Jeg hælder gerne til noget protein pulver blandet op i mælk... evt.
sødmælk, det hjælper lidt hvis man ikke kan udstå den smag pulveret har.

--
Claus 'Claude' Albæk (kbh.)

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-06 19:31

"Hans Mikkelsen (slet XPDV4)" <bkfoto3@XPDV4mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for kartofler til aftensmaden ---- så !! er der nogen der har nogle
> gode forslag, som ikke får vægten til at stige ???

Sulten trænger sig på ?
Er du bare lækkersulten og vil ha noget at gnave i ?

Groft lækkert rugbrød fra bageren er sagen med Cheasy 6% ost på
og så 2 glas varm frugt-the.

Det smager godt og gir din mund noget at arbejde med og det
er ganske sundt og ikke 'farligt' i den forstand.

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 04-06-06 11:27

Olsen <-> skr

>Sulten trænger sig på ?
> [...]

Den går ikke, da rugbrød jo har masser af kulhydrater !!
Mvh.
Hans

Fra : Klaus G.

Dato : 11-06-06 02:01

> [...]
> for kartofler til aftensmaden ---- så !! er der nogen der har nogle
> gode forslag, som ikke får vægten til at stige ???
Jeg nupper nogen gange to glas vand, og et æble. Vandet fylder, og æblet
giver munden lidt at arbejde med :)

Plejer at holde 2-4timer her.

--
Klaus G. / Seth-Enoch