Skype stinker
Fra : enrico

Dato : 30-05-06 13:53

Skype påstår, de to gange har advaret om at min konto vil blive
nulstillet fordi den har været inaktiv i 180 dage - selvom, jeg har
indsat et beløb på kontoen.... og nu har de bare stjålet mine penge :(

Jeg er færdig med Skype.

-enrico

Fra : Anders Majland

Dato : 30-05-06 21:16

> Jeg er færdig med Skype.

Og hvad har det lige med ISDN at gøre ....

Fra : enrico

Dato : 31-05-06 00:49

On Tue, 30 May 2006 22:15:49 +0200, "Anders Majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

>Og hvad har det lige med ISDN at gøre ....

Ja det ved jeg heller ikke. Jeg har også postet den i
dk.mudderkastning,

Jeg syntes, den passede bedre I ISDN end i de andre telefoni grupper.
Er der en dk.telefoni.skype gruppe?

http://forum.skype.com/viewtopic.php?t=54871

Der er mange, der er utilfredse med Skype efter Ebay har købt det.

-enrico

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 31-05-06 06:27

"enrico" <enricoool@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg syntes, den passede bedre I ISDN end i de andre telefoni grupper.
> Er der en dk.telefoni.skype gruppe?

Der er en ip-telefoni gruppe..

> Der er mange, der er utilfredse med Skype efter Ebay har købt det.

Der er også mange der er utilfredse med skatten. Det gør det ikke ontopic at
diskutere det her.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist

Fra : Anders Majland

Dato : 31-05-06 13:05

> Ja det ved jeg heller ikke. Jeg har også postet den i
> dk.mudderkastning,

Så har du da ramt _en_ velvalgt gruppe ...

> Jeg syntes, den passede bedre I ISDN end i de andre telefoni grupper.

Som Martin skrev *.ip er gruppen

Fra : enrico

Dato : 03-06-06 23:43

On Wed, 31 May 2006 14:05:02 +0200, "Anders Majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

>Som Martin skrev *.ip er gruppen

Så er jeg ked af, jeg ramte en forkert gruppe, men der er da ikke
megen aktivitet her alligevel :)

Jeg troede det var den rigtige gruppe. ISDN er hvad jeg brugte, da jeg
Skypede. Der står intet om IP telefoni. Jeg må indrømme, jeg ikke har
læst fundatsen.

Slap da af alle I poitibetjente - i en inaktiv gruppe :)

-enrico

Fra : Anders Majland

Dato : 08-06-06 09:11

> Så er jeg ked af, jeg ramte en forkert gruppe, men der er da ikke
> megen aktivitet her alligevel :)

Nej men som du kan se af de reaktioner du fik så er vi nogle der stadig
følger med her... Der er bare ikke mange alm isdn brugere tilbage ....

> Slap da af alle I poitibetjente - i en inaktiv gruppe :)
Det er da ikke nogen der har hidset sig op ?