Software til 3410
Fra : Henning S Christians~

Dato : 13-05-06 10:09

Hejsa.
leder efter en fuld software til min gamle Nokia 3410 med dansk sprogpakke,
den kan pludselig ikke tænde efter at være gået helt død for strøm,
ladesymbolet kører godt nok men når den tændes kommer der lys i tasterne
længe for derefter at gå ud, den har ikke fået vand så derfor tænkte jeg at
det kunne måske hjælpe hvis jeg lagde softwaren om, er der en venlig sjæl
der har den liggende eller ved hvor den kan downloades

--
Venlig Hilsen
Henning S Christiansen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 13-05-06 11:14

Du er 110% sikker på at det ikke er vand den har fået ?

Det er nok med kondens, for at telefonen går i udu...

/A

"Henning S Christiansen" <fjernmig-henning@mail.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:4465a241$0$879$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Carlos

Dato : 15-05-06 15:24

111% sikker på at det er en fugtskade ;)
Softwareopdatering vil ikke hjælpe.