Mobilunlock.dk kan unlocke 6280
Fra : Jesper

Dato : 04-05-06 23:44

En af mine venner har fået unlocket sin nokia 6280 hos www.mobilunlock.dk
Han var en test person og de ville have systemet helt oppe at køre i næste
uge er det rigtige rygter eller?

Fra : D9N

Dato : 05-05-06 20:04

"Jesper" <altgr_2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> En af mine venner har fået unlocket sin nokia 6280 hos www.mobilunlock.dk
> Han var en test person og de ville have systemet helt oppe at køre i næste
> uge er det rigtige rygter eller?

dette er en Teknik gruppe, og dine reklamer bedes du holde ude af denne
gruppe.
tilmed står der intet på deres hjemmeside,

D9N

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 13-05-06 21:30

> [...]
> Han var en test person og de ville have systemet helt oppe at køre i næste

Lyder interessant, hold mig lige opdateret...

Henrik

Fra : D9N

Dato : 13-05-06 23:16

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Jesper" <altgr_2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>

> Lyder interessant, hold mig lige opdateret...
>
> Henrik

Jesper fik noget galt i halsen, og ville lige lave noget reklame for
firmaet her i gruppen, men de kan IKKE åbne BB5 telefoner

D9N

Fra : Insight

Dato : 01-08-06 21:11

ELLER . . . han er en af de 10 personer på verdensplan som har en
testudgave af Dejan's mirakelbox ???

Hvis den koster under en mill vil jeg også have en snart , jeg tror han
sender den portofrit )

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard
Insight Data Mobil Service
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95
www.IDMS.dk
"

Fra : Henrik Madsen

Dato : 01-08-06 22:07

On Tue, 1 Aug 2006 22:10:50 +0200, "Insight" <mail@insightdata.dk>
wrote:

>Hvis den koster under en mill vil jeg også have en snart , jeg tror han
>sender den portofrit )

Hehe

Ja du kan være sikker på at han ikke selv kommer med den for han kan
jo ikke få et visum hertil.. Var det ikke kun Rusland, Cuba og
lign. lande der ville lukke ham ind efter eget udsagn ..

Henrik