Nogen der kender dette anlæg ?
Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 15-05-06 10:44

Hej

Er der nogen der kender sådan et anlæg ?

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=25466230#qer&nocount=1

Hvordan kodes det, kan det kører ip, sip eller h323 ?

/HH

Fra : Rune Christensen

Dato : 15-05-06 17:53

"Hans-Henrik Andresen" <hhandresen@gmail---remove---.com> skrev i en
meddelelse news:44684d72$0$60784$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
>
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=25466230#qer&nocount=1
>
> Hvordan kodes det, kan det kører ip, sip eller h323 ?

Det lader til at være beregnet til en ISDN30 forbindelse ud af huset. Det
indeholder både analoge og digitale interne telefonlinier, men ikke nogen
former for IP telefoni.

Jeg er selv i kommet i besiddelse af noget lignende udstyr og det er ikke
lige til at ombygge. Så jeg tror du hellere skal kigge lidt på Asterisk
eller lignende pbx systemer.

Mvh.
Rune Christensen

Fra : Henning

Dato : 15-05-06 19:38

> [...]
>
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=25466230#qer&nocount=1
>
> Hvordan kodes det, kan det kører ip, sip eller h323 ?

Hej

Kort og godt...nej, nej, nej Det kan det ikke

Hilsen

Henning