Krydsfelt og telefoner?
Fra : bb

Dato : 30-04-06 19:17

Jeg er ved at planlægge et kablet netværk i mit hus, og min tanke er, også
at kunne køre almindelig telefoni gennem netværket således at der i alle rum
opsættes et udtag med to RJ45 stik. Det ene til data og det andet til
telefoni. Jeg har styr på datadelen en har et spørgsmål omkring telefonien:

Hvordan "forgrener" jeg min indgående telefonlinie til krydsfeltets
forskellige udtag? På datasiden gør jeg det med en switch.

Venligst

E. Damsted

Fra : Sørensen

Dato : 30-04-06 21:26

"bb" <test@test.dk> skrev
> Hvordan "forgrener" jeg min indgående telefonlinie til krydsfeltets
> forskellige udtag? På datasiden gør jeg det med en switch.

hvis Du bruger en switch så skal du jo være sikker på at Din udbyder levere
det nødvendige antal IP-Adresser.... men det har Du jo "styr på".

telefoner kobles parellel via forgreningsdåse eller der monteres en
telefoncentral.

vh.
Sørensen