Ekstra argument på sub
Fra : Ricky

Dato : 29-05-06 07:55

Hej NG

Jeg har lavet en lille program.

Problemet er at jeg gerne vil overføre obj ( erklæret i sub
Btb_Click) til Sub OnTimedEvent som argument, men hvis jeg sætter et
ekstra argumenter på OnTimeEvent, så skal jeg kende de 2 første
argumenter, se her

' Hook up the event handler for the Elapsed event.
AddHandler PopUpTimer.Elapsed, AddressOf OnTimedEvent(?,?,byval
obj as object)

Spørgsmål:

Hvordan kan det virke, når man ikke skriver nogen argumenter til
OnTimedEvent ?

Hvordan finder jeg ud af hvad de 2 første argumenter hedder, så jeg
kan smide et ekstra argument på?

( som det er nu, er der fejl her ...MsgBox(obj.ToString...) altså
indtil jeg får sat det ekstra argument på OnTimedEvent(?,?,byval obj
as object) )

-- Se kode her ---

Public Class Form1

Public Sub Btb_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As
System.EventArgs) Handles Btb.Click

Dim Obj As New System.Object

'Time delay
Dim Timevalue As New Double

'Copy text to object
Obj = TxtBox.Text

' Calculate the time in milliseconds
Timevalue = time.Text.ToString * 1000 * 60

' Create a timer with a ten second interval.
Dim PopUpTimer As New System.Timers.Timer(Timevalue)

' Hook up the event handler for the Elapsed event.
AddHandler PopUpTimer.Elapsed, AddressOf OnTimedEvent

' Only raise the event the first time Interval elapses.
PopUpTimer.AutoReset = False
PopUpTimer.Enabled = True

End Sub

' Specify what you want to happen when the Elapsed event is raised.

Public Sub OnTimedEvent(ByVal source As Object, ByVal e As
System.Timers.ElapsedEventArgs)

MsgBox(obj.ToString, MsgBoxStyle.Information, "Reminder")

End Sub

End Class

Fra : Ricky

Dato : 29-05-06 13:09