Køb/salg anbefalinger - hvor?
Fra : Morten S Hansen

Dato : 12-04-06 15:37

Hej...

Er ikke meget inde i finansmarkedet (og ønsker det sådan set heller ikke!)
men da jeg overvejder at købe nogle aktier i min bank (JyskeB) vil jeg høre
hvor man kan se gratis (og kvalificerede) køb/salg anbefalinger.
-Det hjælper jo nok ikke at spørge i banken!

Overvejer evt. også at sætte et mindre beløb i en investeringsforening -
hvor får man overblik over dem og omkostningerne ved det?

/morten

Fra : Kim

Dato : 14-04-06 12:06

F.eks. på : http://www.morningstar.dk

--
Kim

Fra : Morten S Hansen

Dato : 15-04-06 19:23

> F.eks. på : http://www.morningstar.dk
>
> --
> Kim

Tak for det - den kendte jeg vist egentlig i forvejen... Hvad med aktier?

/morten

Fra : BilligImport.dk / KS~

Dato : 17-04-06 07:55

> Tak for det - den kendte jeg vist egentlig i forvejen... Hvad med aktier?
>
> /morten

Evt. her:
http://www.jyskebank.dk/_jb/asp/apps/markets/aktier/auniverssog.asp?shadowID=3565
Ellers er der selvfølgelig: http://www.euroinvestor.dk/