Føltid
Fra : Karsten Zirfelt

Dato : 18-05-06 17:57

Hej alle
Så er vi midt i den herlige føl tid. Jeg har selv fået 2 føl og mangler et.
Har i fået føl? Eller venter i føl? Fortæl fortæl
Hej fra
Irene

Ses vi på wwwhestefolket.dk

Fra : Rex

Dato : 18-05-06 18:18

Venter måske føl - altså til næste forår... Min hoppe er forsøgt bedækket
med den skønneste frieser hingst!! Håber det lykkedes i år, da det ikke
lykkedes sidste år...

Hilsen Camilla

Fra : Anet

Dato : 19-05-06 21:59

> [...]
> Irene
>
> Ses vi på wwwhestefolket.dk
>

> Ja, jeg venter føl som er på min tidligere kollegas hoppe. Det er et
islænderføl efter en rigtig god afstamning der har ry for at lave gode
familieheste.

--
Hilsen
Annette

Fra : dorthe jensen

Dato : 21-05-06 08:19

hej
ja vi skulle have haft føl i år men det mente hoppen ikke den blev
ihvertfald ikke i fol sidste år. men nu har vi prøvet igen i år og den er
lige blevet scannet i fol så vi er forhåbentlig med på vognen næste år
hilsen dorthe

Fra : Trold

Dato : 21-05-06 09:32

On Thu, 18 May 2006 18:56:51 +0200, "Karsten Zirfelt"
<zirfelt@mail.dk> wrote:

>Så er vi midt i den herlige føl tid. Jeg har selv fået 2 føl og mangler et.

Tillykke med de første 2

>Har i fået føl? Eller venter i føl? Fortæl fortæl

Ja - jeg har fået 1 med det ønskede køn og den ønskede farve
(Utroligt eftersom jeg "kun" havde 2 måneder til at influere hoppen
;-D) Hun kan ses her: <http://www.troldepower.dk/gallery/060506>

På stutteriet venter vi 5 føl mere, men de kommer før i juni/juli.

--
Knus,

Trolden