Hest/dyrlæge
Fra : fagus

Dato : 29-04-06 07:45

Hej ng.
Skal til at købe ny islænder, er der nogle der ved sådan ca. hvad det koster
at få dyrlægen ud og godkende hesten?
Hilsen Ina

Fra : Rex

Dato : 29-04-06 10:23

Det svinger nok fra dyrlæge til dyrlæge, men min tager lige omkring 1000,-
for en fuld handelsundersøgelse, penge der er givet godt ud!

Held og lykke med at finde ny hest!

-Camilla

Fra : fagus

Dato : 29-04-06 10:37

Det lyder rimeligt tusind tak

Fra : Anet

Dato : 29-04-06 16:13

samme pris her i området på vestsjælland

--
Hilsen
Annette

Fra : fagus

Dato : 30-04-06 21:35

Hej nu har jeg købt han skal bare godkendes
Hilsen Ina

Fra : Rex

Dato : 01-05-06 19:09

Tillykke!
Jeg krydser fingre for den går igennem handelsundersøgelsen!

Hilsen Camilla

Fra : fagus

Dato : 02-05-06 13:33

jubiiiii han blev godkendt
han kommer hjem på fredag,,glæder mig helt vildt

Fra : Anet

Dato : 02-05-06 23:35

--
Hilsen
Annette

Fra : fagus

Dato : 03-05-06 07:09

Jeg skal nok fortælle om ham når han er kommet hjem,,,der vil også blive
lagt billeder ind på min hjemmeside, så prøv og kik forbi i weekenden.
Ina
www.123hjemmeside.dk/alle-vores-dyr1

Fra : fagus

Dato : 08-05-06 11:57

Så er der kommet billeder af min nye islænder på hjemmesiden, han er bare så
sød
Hilsen Ina