marsvin/unger
Fra : fagus

Dato : 23-04-06 21:33

Hej ng
Jeg har 2 hun marsvin,de går sammen og hygger sig, det ene skal ha unger om
en uges tid, Ca.5 maj kan de fortsætte med at gå sammen selv om den ene får
unger? eller er det nødvendigt at skille dem ad?
Hilsen ina

Fra : Kim S

Dato : 23-04-06 22:20

"fagus" <fagus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om en uges tid, Ca.5 maj kan de fortsætte med at gå sammen selv om den ene
> får unger? eller er det nødvendigt at skille dem ad?
Det kommer an på, om de kan gå en LA i dressur....
HINT: gal gruppe

Mvh, Kim

Fra : Anet

Dato : 23-04-06 22:42

> [...]
får
> unger? eller er det nødvendigt at skille dem ad?

Det var godt nok nogle små heste....

--
Hilsen
Annette

Fra : Kim S

Dato : 23-04-06 23:04

"Anet" <anetengFJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var godt nok nogle små heste....

Vissevasse...De kan vel gå som indavlede Fallabella'er, eller hva ?
)

Mvh, Kim

Fra : Anet

Dato : 25-04-06 20:16

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> "Anet" <anetengFJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vissevasse...De kan vel gå som indavlede Fallabella'er, eller hva ?
> )
>
> Mvh, Kim

(klip)

Tja, man skal jo lade nye racer komme til *smiler*

--
Hilsen
Annette

Fra : fagus

Dato : 27-04-06 17:54

UBS=o)
Det var vist forkert grp.den er lige smuttet...