Smedeudstyr (nødværktøj)
Fra : Kim S

Dato : 15-04-06 23:30

Da jeg efterhånden en del gange har stået i en nødsituation,
og SKULLE ha' skoen af et ridedyr, vil jeg have købt mig
2 tænger som nødværktøj. Og jeg gider ikke stå og fedte med
en knibtang.
Så jeg er på udkig efter en bræktang og en sømudtrækker á la:
http://www.smedjeriet.dk/index.php?cPath=77_87
Men med mine jyske aner kvier jeg mig ved at skulle lemme
500,- inflationsramte, momsbefængte og surt tjente kroner på en
enkelt tang, som jeg bestemt aldrig kommer til at slide op. Den
vil nok nærmere ruste op i stedet
Så jeg er ude efter noget lidt billigere. Nogen gode råd ?

Mvh, Kim

Fra : nyheder

Dato : 17-04-06 08:55

> Så jeg er ude efter noget lidt billigere. Nogen gode råd ?
>
> Mvh, Kim

Prøv www.hooks.dk

der har de lidt forskelligt også til billige penge...

MVH Pia

Fra : Kim

Dato : 18-04-06 22:37

"nyheder" <klaaby@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv www.hooks.dk
>
> der har de lidt forskelligt også til billige penge...

Tak for tippet, men det har ikke den tang jeg
er ude efter. Sømudtrækkeren.

Mvh, Kim

Fra : Trold

Dato : 19-04-06 07:45

On Tue, 18 Apr 2006 23:36:39 +0200, "Kim" <No@money.dk> wrote:

<snip>
>Tak for tippet, men det har ikke den tang jeg
>er ude efter. Sømudtrækkeren.

Jeg ved at vores smed handler her http://www.jessens-rideudstyr.dk/,
men hvor billige de er med det aner jeg ikke.

--
Knus,

Trolden

Fra : Kim

Dato : 19-04-06 19:54

"Trold" <usenet@troldepus.dk> skrev i en meddelelse
> On Tue, 18 Apr 2006 23:36:39 +0200, "Kim" <No@money.dk> wrote:
>
> <snip>
> Jeg ved at vores smed handler her http://www.jessens-rideudstyr.dk/,
> men hvor billige de er med det aner jeg ikke.

Takker, men der er godt nok et stk. vej fra Ama'r
til Kolding )
Fin hjemmeside, men der kan åbenbart ikke handles der.

Mvh, Kim

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 17-04-06 16:13

Kim S wrote:
> [...]
> vil nok nærmere ruste op i stedet
> Så jeg er ude efter noget lidt billigere. Nogen gode råd ?

Hvad med at droppe jernskoene, og bruge nogle af alternativerne?

http://www.tribeequus.com/boots.html

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 17-04-06 17:33

Jon Bendtsen wrote:

> Hvad med at droppe jernskoene, og bruge nogle af alternativerne?
>
> http://www.tribeequus.com/boots.html

jeg har været glade for mine easyboot epic, men ellers har jeg
prøvet boaboot og easyboot original.

JonB

Fra : Kim S

Dato : 17-04-06 18:12

"Jon Bendtsen" <noone@example.com> skrev i en meddelelse

> Hvad med at droppe jernskoene, og bruge nogle af alternativerne?
>
> http://www.tribeequus.com/boots.html

Nahh... Vi holder os til de gammeldags sko.
Men tak for tippet.

Mvh, Kim