:-( øvv...
Fra : Ukendt

Dato : 04-04-06 15:04

Hej Gruppe.

Puha hvor er verden ond lige nu!
Sendte min dejligste, sødeste hoppe til røgten i går fordi hun havde
betændelse i et sår på forbenet der ikke ville gå væk. Og for at være på den
sikre side, får jeg hende røgtenfotograferet på alle 4 ben..
Så ringer dr. dyregod i dag... Dommen: knoglestykke der er slået af det ene
forben, som sidder og laver ravage, som skal fjernes.. Men gudhjælpemig om
ikke hun har OCD i begge baghaser!! Sikke noget lort...

-Camilla

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 05-04-06 10:59

M&M wrote:
> [...]
> forben, som sidder og laver ravage, som skal fjernes.. Men gudhjælpemig om
> ikke hun har OCD i begge baghaser!! Sikke noget lort...

Hvad pokker er OCD? Men ellers lyder det da rigtig dårligt.

JonB

Fra : Anet

Dato : 05-04-06 11:26

www.netdyredoktor.dk/sw13364.aspB

--
Hilsen
Annette

Fra : dorthe jensen

Dato : 06-04-06 17:40

hej mm
føler med dig det er aldrig sjovt at få den slags meddelser, men det er jo
ikke sikkert at det kommer til at genere hende, hvad sagde den kære
dyredoktor om det.
kender flere grand prix heste som går med ocd, og har selv solgt en hest der
har ocd som ikke vil få betydning for dens brug. så det kan jo være at du
også er heldig.
send evt billederne til andre dyrlæger de kan have vidt forskellige meninger
om det samme billede.
hilsen dorthe

Fra : Kim S

Dato : 25-04-06 14:58

"dorthe jensen" <dorthejensen30@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [KLIP]
> send evt billederne til andre dyrlæger de kan have vidt forskellige
> meninger
> om det samme billede.

En vurdering af et billede vil altid være objektiv. Så hvis hun
sender det til 5 forskellige dyrlæger, vil hun sikkert få 5
forskellige svar.
Om 5-10 år véd man hvem af dem der havde ret, men kan ikke
rigtig bruge det til noget.... Ud over udgifter

Mvh, Kim