Pelr scribt
Fra : andy

Dato : 19-05-06 15:47

Hej jeg ved ikke om det er den korekte gruppe? ellers må i undskylde.

Jeg er ved at sætte en server op med BSD med apache php mysql, og på min web
side er der nogle java scribt, men ved at der er nogle der har svært ved at
afvikle den af forskelige årsager. er det muligt at omskrive dem til perl
scribt? og skal jeg så bare have perl instaleret på servern eller skal jeg
have et apache mod_perl også hvis det skal virke.
og er der nogle steder hvor jeg kan se hvordan de omskrives, har intet
forstand på perl & java scribts. da de er lavet ude i byen. Men står for
opsætning af server delene.

Fra : Peter Makholm

Dato : 19-05-06 16:09

"andy" <andy@mail.dk> writes:

> [...]
> afvikle den af forskelige årsager. er det muligt at omskrive dem til perl

JavaScript er normalt noget der foregår ude i browseren, mens
afvikling af perlscripts foregår på serveren. Det vil derfor sjældet
være meningsfuldt bare at omskrive noget JavaScript til perl.

--
Peter Makholm | According to the hacker ethic, the meaning of life
peter@makholm.net | is not Friday, but it is not Sunday either