process afslutter ikke når der bruges wins~
Fra : Michael

Dato : 03-05-06 23:12

Hejsa

Jeg har store problemer winsock, nærmere bestemt at hvis den er i brug
afsluttes programmets proces (under processes i taskmanager) ikke.

Jeg har lavet et simpelt program hvor jeg har en form med en winsock control
på. Koden er som følger;

Private Sub Form_Load()
Winsock1.Connect "127.0.0.1", 55
End Sub

Private Sub Form_Unload(Cancel As Integer)
Winsock1.Close
End Sub

Hvis jeg laver det til en .exe fil og kører det, for efterfølgende af
afslutte ved at klikke på X i øverste højre hjørne - så forsvinder
programmet fra applications (i taskmanager) men processen (under processes)
forbliver aktiv.

Nogen som kan hjælpe mig??

PFT

Fra : Neo

Dato : 04-05-06 07:38

"Michael" <noway@jose.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> afslutte ved at klikke på X i øverste højre hjørne - så forsvinder
> programmet fra applications (i taskmanager) men processen (under

Hejsa

Prøv query unload

Mvh Neo

Fra : Michael

Dato : 07-05-06 10:55

Det giver desværre ikke noget resultat - processen forbliver stadig i
live....

Kan det virkelig passe at jeg er den eneste som har det her problem?!