søg og tæl funktion
Fra : Erik Höfling

Dato : 20-04-06 18:07

Hvis nogen kan hjælpe med denne vil eg være dybt taknemmelig:
Jeg skal bruge en funktion der søger hele vejen gennem 6 sheets.
Det den skal søge er om en teksktstreng starter med -, f.eks. -abcd.
Jeg ved godt at en tekstreng der starter med et - eller + først skal
have en med spacetasten.
Hvis den finder et - skal den tælle variablen counter en op og så gå videre.
Selv forestiller jeg mig noget i retning af følgende:

Dim Findstring As String
Dim Rng As Excel.Range
Dim Mysheets As Excel.Sheets
Dim objSht As Excel.Worksheets

Findstring = " -"
Set Mysheets = Worksheets(Array("Periode 1", "Periode 2", "Periode 3",
"Periode 4", "Perode 5"))
men synes ikke rigtig jeg kan komme videre.

På forhånd tak
Erik