Tab...
Fra : Stefanie

Dato : 16-05-06 15:01

Hvordan tackler man tab?
Det lyder som ingenting, men min kat er forsvundet, det lyder åndssvagt at
det kan tage så hårdt på en person...Men jeg er fuldstændig ude af den, og
er ikke i stand til at få min hverdag til at køre igen.
Hvis bare jeg vidste hvad der var sket med ham. Men han er bare forsvundet
fra vores bopæl. Jeg er helt ude af den, græder osv. Jeg har dårlig
samvittighed, mit hjerte banker anderledes, og mine tanker er hos ham hele
tiden.
Det er begyndt og gå ud over vores forhold (han har været væk i 5dage), jeg
er jo bare trist hele tiden, og det er jo heller ikke fedt for min kæreste.
Selvom han selvfølgelig støtter mig osv.

Jeg trængte bare til at komme lidt af med det. Ved ikke hvad jeg skal gøre
af mig selv.

Venligst Stefanie

Fra : StoneWare

Dato : 17-05-06 16:02

SNIP

> Jeg trængte bare til at komme lidt af med det. Ved ikke hvad jeg skal gøre
> af mig selv.
>
> Venligst Stefanie

Det er IKKE åndsvagt............jeg har selv 3 katte og 2 hunde og ville
have det på præcis samme måde som dig.........bare X 3

Steen