forbrændingssuppe - DDV
Fra : bj

Dato : 19-04-06 21:01

Hej

Om det er forbrændingssuppe eller ej ved jeg ikke, men jeg ved at den skulle
være dejlig.

Er der nogen der kan hjælpe med suppe-opskrift ?

mvh.

bj

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 19-04-06 21:32

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skulle være dejlig.
>
> Er der nogen der kan hjælpe med suppe-opskrift ?

Ja da ... Det har http://opskrifter.heede.dk/ --- ligesom stort set alle af
DDVs opskrifter

Men ellers kan du da også få den "serveret" her (og ja ! Den er rigtig god)
:

Forbrændingssuppe

1/2 liter vand
25 g løg
100 g hvidkål
1 ds flåede hakkede tomater
50 g grønne bønner
100 g gulerødder
1/2 grøn peberfrugt
50 g selleri
finthakket chili
1-2 tsk revet ingefær
salt og peber
karry
persille
evt. en smule hot sauce eller tabasco

Skær grøntsager i tern. Med masser af chili og ingefær bliver den
rigtigt "forbrændende". Dæk grøntsagerne med vand og kog en 10 minutters
tid. Herefter skal det simre en tyve minutter til sagerne er møre, men lidt
sprøde. Kan varmes op igen eller spises kold.

Suppen kan spises af som mellemmåltid, eller den kan serveres til
frokost eller aften med kød, fisk eller fjerkræ til, samt 30 g brød, hvis
det er til frokost.

Fra : bj

Dato : 20-04-06 21:13

"Pia Lihme Petersen" <PiaFJERN@lihme.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Suppen kan spises af som mellemmåltid, eller den kan serveres til
> frokost eller aften med kød, fisk eller fjerkræ til, samt 30 g brød, hvis

Tusind tak for det...

mvh.

bj

Fra : gusse

Dato : 21-04-06 08:03

prøv at kigge her:

http://www.slanke-siden.dk/index.php/archives/36

http://www.slanke-siden.dk

Fra : bj

Dato : 27-04-06 10:27

"gusse" <bg@gates.com> skrev i en meddelelse
> prøv at kigge her:
>
> http://www.slanke-siden.dk/index.php/archives/36
>
> http://www.slanke-siden.dk

hvad er "dosis" for denne suppe i DDV's program? er der nogen der kan
hjælpe? JEg har deres grønne hæfte men der står ikke noget om det..

mvh.

bj