findes der en side hvor man kan finde fore~
Fra : DJT

Dato : 17-04-06 16:49

findes der en side hvor man kan finde rollespils klubber / andre at spille
med ?
har ikke spillet i nogle år men vil gerne igang igen men dem jeg har
spillet med er flyttet
har prøvet google men det eneste jeg finder er live foreninger og der er
ikke det jeg vil

på forhånd tak

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 17-04-06 19:59

I f.eks. København findes http://www.avalon.dk/. Men hvor bor du?

Hilsen Mads

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 17-04-06 19:15

"DJT" <nej.du.får.den.ikke.nospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> findes der en side hvor man kan finde rollespils klubber / andre at spille
> med ?

Ikke længere. Foreningen for rollespilsklubber (Sleipner), blev nedlagt for
nogle år siden.

> har ikke spillet i nogle år men vil gerne igang igen men dem jeg har
> spillet med er flyttet

Kender det godt

> har prøvet google men det eneste jeg finder er live foreninger og der er
> ikke det jeg vil

Det kan jeg godt forstå.

Hvis du skriver hvor i landet du bor, er der måske chance for at der er
nogen der kender nogle foreninger.

Lars

Fra : DJT

Dato : 17-04-06 19:39

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> wrote in

> [...]
>
> Kender det godt

> Det kan jeg godt forstå.
>
> Hvis du skriver hvor i landet du bor, er der måske chance for at der

jeg bor i Odder

Dennis

Fra : Jesper Clemmensen

Dato : 26-04-06 22:37

Ikke specifikt, men der er mange der søger rollespillere og
rollespillere der søger grupper inde på RPGforum.dk..

Kig under "opslagstavle".. Jeg har fundet en gruppe på den måde..

Held og lykke..

Mvh Jesper