Hvad sker der med ØK???
Fra : Disney

Dato : 31-03-06 14:28

Hej

Er der nogle der kan fortælle/forklare mig hvorfor ØK falder med 60% i dag.

MVH
Jens

Fra : Disney

Dato : 31-03-06 15:08

Hej Igen

Har lige set det er pga de udbetaler stort udbytte.
Men jeg gik "bare" lige i panik. Sorry *S*

MVH
Jens

Fra : Poul Nielsen

Dato : 31-03-06 21:09

> Hej Igen
>
> Har lige set det er pga de udbetaler stort udbytte.
> Men jeg gik "bare" lige i panik. Sorry *S*
>
> MVH
> Jens

Undskyld men hvordan kan de udbetale et stort udbytte når aktien falder???.

Fra : Leonard

Dato : 31-03-06 21:18

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> wrote:

>Undskyld men hvordan kan de udbetale et stort udbytte når aktien falder?

Det er omvendt:
Der udbetales et stort udbytte, hvilket resulterer i at aktien falder
med ca. det samme antal kr. som der er udbetalt udbytte. Det sker for
alle aktieselskaber når de udbetaler udbytte.

Du mangler nok disse her i et andet indlæg, for de var i overskud her:

??.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/