router
Fra : steen bondo

Dato : 27-03-06 21:14

Hej

Jeg har Skype på win maskinen.

En af eCS maskinerne kører web, ftp og mail server. web delen bruger
port 80.

Jeg har problemer med ekko i Skype, og for at være sikker på Skype ikke
bruger port 80 vil jeg dedikere andre porte til Skype. Iflg dette skriv
har jeg forsøgt at sætte TrendNet routeren op til det.

http://support.skype.com/index.php?_a=knowledgebase&_j=questiondetails&_i=148

ftp.menzi.dk/trigger,jpg

Skype har valgt port 21161 - jeg kan ændre dette valg hvis det tjener
noget formål.

Jeg mener ikke det er lykkedes, for tvinger jeg Skype til at holde
snilderne fra 80/443 hakker lyden helt vildt.

Alternativt kan jeg vælge en anden port til web serveren, men de
anbefaler jo umiddelbart den anden løsning.

hilsen / regards
--
steen - kajakparadis.dk <X> filshuse-teltplads.dk
---

Fra : Bent Nielsen

Dato : 27-03-06 20:38

steen bondo wrote:
> [...]
>
> Alternativt kan jeg vælge en anden port til web serveren, men de
> anbefaler jo umiddelbart den anden løsning.

tro du ikke du skulle flytte til en windos gruppe med dette spørgsmål,
det har intet med OS2 at gøre

Fra : steen bondo

Dato : 27-03-06 23:35

Bent Nielsen wrote:

> tro du ikke du skulle flytte til en windos gruppe med dette spørgsmål,
> det har intet med OS2 at gøre

Det har ikke noget med NOGET OS at gøre, det er et router spørgsmål.

hilsen / regards