Unlock af SE610
Fra : Sune Storgaard

Dato : 24-03-06 13:03

Er det muligt at låse en Sony Ericsson 610 op *gratis* via koder ?

Hvis ja, link til sådan et program/generator ?

Det er ikke til migselv, så jeg vil ikke køre/sende/betale for det.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 24-03-06 14:25

Det bliver du nok nød til, da den ikke kan lukkes op uden.

/A

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 24-03-06 14:26

Med mindre du har koden til den...

Fra : Sune Storgaard

Dato : 25-03-06 10:41

Anders (6400) wrote:
> Med mindre du har koden til den...

Det var jo lige netop en unlock kode jeg efterspurgte ?

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 25-03-06 11:01

Da du ikke har koden, så er dit eneste alt. at enten vente de 6 md.
(bindingsperiode), og få den udleveret gratis at operatøren. Eller kontakte
en unlocker og betale de 100,- det typisk koster, men husk at du stadigvæk
skal betale det abb. telefonen er købt med.

Kommer du fra Sønderborg eller nærheden, så vil jeg anbefale dig at kontakte
enten Nerdy.dk el. Guezz.dk

Fra : Sune Storgaard

Dato : 27-03-06 11:20

Anders (6400) wrote:
> [...]
> at du stadigvæk skal betale det abb. telefonen er købt med.
>
> Kommer du fra Sønderborg eller nærheden, så vil jeg anbefale dig at

Tror du overså
"Det er ikke til migselv, så jeg vil ikke køre/sende/betale for det."

Kunne være der var en hjælpsom gut som ville gøre det gratis. Jeg har selv
låst en del nokia telefoner op for andre, men jeg ved ikke lige hvad jeg
skal gøre ved denne.

Fra : 6400 Anders

Dato : 27-03-06 11:32

Nu er Nokia jo ikke de sværeste at lukke op.

Da du ikke gider at bevæge dit legme, så må du hellere vente til
bindingsperioden er udløbet (typisk 6 md).

Fra : D9N

Dato : 27-03-06 12:27

du kan også købe en Terminator og selv unlocke den, så kan du jo unlocke for
andre ... helt gratis... mener man ka købe dem til 400.- eller der
omkring ...

D9N

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 27-03-06 12:55

Det bliver nok umuligt, da Sune ikke vil betale noget for det !

/A

Fra : Sune Storgaard

Dato : 27-03-06 13:40

D9N wrote:
> du kan også købe en Terminator og selv unlocke den, så kan du jo
> unlocke for andre ... helt gratis... mener man ka købe dem til 400.-
> eller der omkring ...

Det er ikke noget jeg regner med at skulle gøre flere gange, så det ville
vist være nemmere/billigere at betale en for det. Men eftersom at det ikke
er min telefon, vil jeg ikke spytte ud med noget for det heller.

Tænkte bare at hvis det var muligt via koder som med en nokia, så var der
måske en flink gut som havde et program til at regne det ud, eller kunne
regne det ud for mig via imei / operatør.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-03-06 13:50

> [...]

>vist være nemmere/billigere at betale en for det. Men eftersom at det ikke
>er min telefon, vil jeg ikke spytte ud med noget for det heller.

Det kunne jo være, at personen som ejede telefonen ville betale for
det (der er ganske enkelt ikke andre muligheder).

>Tænkte bare at hvis det var muligt via koder som med en nokia, så var der
>måske en flink gut som havde et program til at regne det ud, eller kunne
>regne det ud for mig via imei / operatør.

Det kan ikke lade sig gøre.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk fejrer 5 års fødselsdag! Tilmeld dig nyhedsbrevet,
og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/

Fra : Sune Storgaard

Dato : 27-03-06 15:03

Lasse Hedegaard wrote:

> Det kunne jo være, at personen som ejede telefonen ville betale for
> det (der er ganske enkelt ikke andre muligheder).

Ok, så er det jo så nemt, så må han til lommerne.

Så er sagen afklaret, tak for det !

Fra : Lars, 12unlock

Dato : 29-03-06 08:12

> Ok, så er det jo så nemt, så må han til lommerne.

> Så er sagen afklaret, tak for det !

Det havde Anders da egentlig osse skrevet i hans første besvarelse på dit
indlæg. ?????

Mvh. Lars, 12unlock

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 29-03-06 08:28

Sådan går det, når der ikke lyttes til en der har viden om emnet.

SE's kan altså kun lukkes op, hvis man har det rette udstyr.

Og så må man bide i det sure æble, og betale det det koster.

/A