Ridefysioterapi og billede
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-03-06 17:33

Hej Folkens

Jeg er ved at skrive en artikel om ridefysioterapi til FNUGs blad.
FNUG er ForeningeN af Unge med Gigt. http://www.fnug.dk

Jeg ved jo godt hvor godt ridning er for os med gigt, men jeg vil
gerne fortælle det til andre. Så jeg har tre spørgsmål:

Er der en ridefysioterapeut tilstede, som vil fortælle lidt om hvordan
det foregår når du underviser?

Er der nogen her med gigt, som vil fortælle hvad de får ud af ridefysioterapi?

Og er der nogen der vil stille et billede af dem til rådighed for
vores blad. Evt. bare af en hest. :) Eller endnu bedre, hvis du har et
billede af en rampe eller lift, som vi må bruge.

Og undskyld, jeg ved godt at jeg ikke er helt on topic, men jeg håber
I vil bære over med mig.

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Anet

Dato : 21-03-06 21:01

> [...]
> Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
> Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

(klip)

Prøv at høre dig for her for de har en hel del handicapundervisning.
RIDECENTER STALD KANEHØJ
Ida Rasmussen
Kanehøj Møllevej 60
4230 Skælskør