Nokia 5140i
Fra : Hatting

Dato : 16-03-06 18:41

Hey NG.

Håber der er en der er sød og kan fortælle mig hvilken program jeg kan bruge
til og låse min nokia 5140i op med.
Har prøvet alle de programmer jeg kunne finde men uden held: -(
Jeg har et kabel, og programmerne kan godt få min tlf til og gå i test mode.
men så stopper alt held også der !
Den er låst til telia hvis det er noget i kan bruge ?
På forhånd 1000 tak for hjælpen

Mvh

Søren

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-03-06 23:16

Hej Søren!

Har du indtastet forkert kode for mange gange? Hvis ikke, så er det da
den nemmeste og hurtigste måde (altså med den rigtige kode, vel at
mærke).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk fejrer 5 års fødselsdag! Tilmeld dig nyhedsbrevet,
og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/

Fra : 6400 Anders

Dato : 17-03-06 12:53

Har du prøvet www.tekit.dk

/A

Fra : Lars, 12unlock.dk

Dato : 17-03-06 16:23

> [...]
> mode. men så stopper alt held også der !
> Den er låst til telia hvis det er noget i kan bruge ?

Der findes heller ingen "frie" programmer der kan unlocke telefonen, du skal
ud og købe noget der er dongle beskyttet og det er nok lidt for dyrt for een
tlf.

--

Mvh. Lars, 12unlock

Web: www.12unlock.dk
Mail: info@12unlock.dk
Mobil: 40 62 90 93

Fra : Hatting

Dato : 18-03-06 19:03

Okay 1000 tak for hjælpen..
Og ja koden er trykket ind for mange gange
Men ved bare at der er porgrammer det kan klare det når man har kabel !

Fra : TekIt.dk

Dato : 20-03-06 13:14

> Okay 1000 tak for hjælpen..
> Og ja koden er trykket ind for mange gange
> Men ved bare at der er porgrammer det kan klare det når man har kabel !
>

> "Lars, 12unlock.dk" <info@12unlock.dk> skrev i en meddelelse

Hej Søren,

Det kan du også, men det er ikke standard kabel som du kan købe hos evt.
Sonofon eller der følger med telefonen. Det er et specielt kabel du skal
have fat i.
Så med mindre du har det, kan jeg kun anbefale du går til en unlocker der
har udstyret og erfaringen med dette udstyr. Det kan nemlig gå grueligt
galt.

Se evt. mere ved at klikke på fanen Bestil oplåsning på siden www.tekit.dk

Med venlig hilsen
René Jensen
www.tekit.dk

Fra : Hatting

Dato : 20-03-06 14:43

Det er også et specielt kabel jeg har. Og jeg ved godt det kan gå helt galt!
Tak fordi du er så venlig og hjælpe mig så meget
Du har været til stor hjælp over for mig mange gange, ang unlock af
telefoner !
Længe leve tekit.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-03-06 00:37

"Hatting" <villum@iname.com> skrev:

>Længe leve tekit.dk

Fik du ikke en kode derfra, som ikke virkede?

Venligst,
Lasse Hedegaard