UNOTel Ip telefoni
Fra : Simon Jacobsen

Dato : 15-03-06 10:35

Hej i gruppen.

Jeg overvejer at skifte den analoge Telia linie til 149 kr, pr måned, til
UNOTel´s nye IP- telefoni til 29 kr. Er der nogen der har kendskab til dette
selskab, (jeg har selv UNOTel mobil), er der nogen fordel ved at have en
analog linie i stedet for en digital.

Simon

Fra : peter hansen

Dato : 15-03-06 11:19

Hej simon. Jeg har gode erfaringer med Unotel. men... du skal huske at
tage i betragtning at den pris du nævner kun er til fatnetstelefoner,
hvis du osse skal ringe til mobile så er prisen 249.- og så koster det
50 ører pr opkald. Hej igen Peter

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 20-03-06 10:19

"Simon Jacobsen" <fjernes_simonjacobsen@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> dette selskab, (jeg har selv UNOTel mobil), er der nogen fordel ved at
> have en analog linie i stedet for en digital.

Ja kvalitetn bliver aldrig den samme, og du får på ingen måde en digital
linie husk det du får en ip telefon...

Ikke dermed sagt det ikke er brugbart er det bestemt... unotel er bare
dyre..

fx er goip.dk en del billigere, markedes bedste får du nok hos telsome.dk