Puls-ur, Puls-bælte, skridt-tæller sælges.
Fra : Steffen L. Poulsen

Dato : 13-03-06 12:20

Hej Gruppe

Jeg ved godt at dette ikke er en salgsgruppe, men da den fokuserer på
form/slank/fitness osv., kunne være nogen kunne have glæde af dette sæt jeg
har sat til salg.

Det drejer sig om et Puls-ur, Puls-bælte og en skridt-tæller fra
www.iform.dk - Det er aldrig blevet brugt, så det er så godt som nyt.

Pris: 50 kr. eller hbo.

Mail mig på firefly@spalt.dk hvis interesse.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 13-03-06 14:26

Steffen L. Poulsen skrev i 3e9b7$441557cf$55da8e6e$3694@news.galnet.dk
dette:

> Jeg ved godt at dette ikke er en salgsgruppe

Men det er du sådan set ligeglad med?

> Mail mig på firefly@spalt.dk hvis interesse.

Det har det ikke!

vh
jan
--
Jan Bøgh (j a n snabela b o e g h punktum net / http://jan.boegh.net )
FZ: "God made three big mistakes. The first mistake was called MAN,

Fra : Steffen L. Poulsen

Dato : 13-03-06 15:07

Kværulant

Fra : My IQ is higher

Dato : 13-03-06 16:15

> Kværulant

Hvis det er dig på dette billede, så forstår jeg godt at du ikke er i stand
til at begå dig blandt normale mennesker ....
http://www.spalt.dk/memberimages/profil_8.jpg

Fra : Steffen L. Poulsen

Dato : 13-03-06 16:25

Lidt sjov skal man da have lov at have en gang i mellem..

Desuden, hvorfor er jeg ikke i stand til at begå mig blandt normale
mennesker ? Utroligt som I kan flegne ud over ingenting..

Fra : user@domain.invalid

Dato : 14-03-06 21:13

Steffen L. Poulsen skrev den 13-03-2006 16:24:
> Lidt sjov skal man da have lov at have en gang i mellem..
>
> Desuden, hvorfor er jeg ikke i stand til at begå mig blandt normale
> mennesker ? Utroligt som I kan flegne ud over ingenting..

Hvis dit indlæg er ingenting hvad ville du så med det?

alle debatgrupper dvs. alle udenfor dk.marked.*-hierakiet er ikke
beregnet til salg/køb/bytte-forespørgsler.

mvh

Carsten Riis

Fra : Marianne

Dato : 13-03-06 17:59

> Det drejer sig om et Puls-ur, Puls-bælte og en skridt-tæller fra
> www.iform.dk - Det er aldrig blevet brugt, så det er så godt som nyt.
>
> Pris: 50 kr. eller hbo.

Det er et velkomsttilbud fra 'I form' ikke? I så fald har jeg det også, og
det er RIGTIG dårlig kvalitet. Men du har vel heller ikke betalt noget for
del?

mvh
marianne

Fra : Steffen L. Poulsen

Dato : 13-03-06 18:44

Jo, det er det - det er noget kæresten har tilmeldt sig, og ikke brugt det.
Men hvis det er noget lort, så ryger det bare ud istedet.